NAČINI PLAĆANJA I DOSTAVA

NAČIN I USLOVI PLAĆANJA PRILIKOM KUPOVINE

Prilikom kupovine na našem sajtu, plaćanje možete izvršiti gotovinskim plaćanjem (pouzećem, prilikom preuzimanja).

Na vašu e-mail adresu ćete dobiti informaciju da je vaša porudžbina primljena i da istu možete očekivati u rokovima definisanim u delu „NAČIN I USLOVI ISPORUKE PROIZVODA“, a plaćanje ćete izvršiti prilikom preuzimanja robe od strane kurirske službe.

NAČIN I USLOVI ISPORUKE PROIZVODA

Nakon što ste uspešno kupili proizvod na našem sajtu, vaša porudžbina se nalazi u statusu obrade, a nakon obrade iste na vašu e-mail adresu će stići potvrda o uspešno obavljenoj kupovini i svim detaljima transakcije. Period obrade porudžbine traje 3-5 radnih dana.

Proizvodi mogu biti dostavljenidostavom na željenu adresu (kurirskom službom).

Dostava proizvoda je moguća isključivo na teritoriji Republike Srbije.

Trudićemo se da svaku isporuku proizvoda koji ste kupili na našem sajtu izvršimo u roku od 30 dana od dana kupovine, osim ako nije nešto drugo ugovoreno.

Sve isporuke vršimo putem kurirske službe.

Za potrebe isporuke, vaša adresa za dostavu i broj telefona će biti stavljeni na raspolaganje kurirskoj službi koja vrši isporuku, a koja će vas po potrebi kontaktirati radi isporuke proizvoda.

Troškove isporuke proizvoda snosi kupac u celosti.

Ukoliko isporuka proizvoda nije moguća iz bilo kojih razloga, mi ćemo vas o tome obavestiti bez odlaganja tj. u najkraćem mogućem roku, a preko kontakata koje ste nam dostavili prilikom kupovine proizvoda.

U trenutku prijema proizvoda koje dostavlja kurirska služba potrebno je da ambalažu i sam proizvod pregledate, te da nas bez odlaganja obavestite o svim uočenim eventualnim nedostacima (oštećenje sadržaja ili umanjenje sadržine pošiljke). Ukoliko ste eventualne nedostatke uočili prilikom uručenja pošiljke potrebno je da istovremeno o istim obavestite i predstavnika kurirske službe koja vrši dostavu proizvoda.

PRAVO NA REKLAMACIJU

Kao prodavac robe, u skladu sa važećim propisima, odgovaramo za nesaobraznost robe iz ugovora koja se pojavi u roku od dve godine od dana isporuke proizvoda kupcu (što smatramo trenutkom prelaska rizika na potrošača-kupca). Ovaj rok ne teče u periodu u kojem vršimo izmene ili popravke proizvoda u cilju otklanjanja nesaobraznosti.

Ukoliko isporučeni proizvod nije saobrazan kupljenom imate pravo da nam izjavite reklamaciju, te da zahtevate opravku ili zamenu proizvoda, bez naknade, a ukoliko to nije moguće, imate pravo da zahtevate umanjenje cene ili raskid ugovora.

Ukoliko se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prijema proizvoda, imate pravo da birate između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavite da raskidate ugovor. Ukoliko je nesaobraznost robe neznatna, nemate pravo da zahtevate raskid ugovora.

Ukoliko se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prijema proizvoda, otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom samo uz vašu izričitu suglasnost.

Mi kao prodavac snosimo sve troškove otklanjanja uzroka opravdanih reklamacija.

Ukoliko ste sami uzrokovali nedostatak na proizvodu, nemate pravo na reklamaciju.

Reklamaciju možete da izjavite:

ili

sve uz obaveznu dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini, a na naš zahtev radi provere opravdanosti vašeg zahteva za reklamaciju, potrebno je da dostavite i proizvod na koji se odnosi reklamacija na uvid.

Mi ćemo bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovoriti na izjavljenu reklamaciju i dalje postupiti u skladu sa važećim propisima.

Naš odgovor na vašu reklamaciju će da sadrži: odluku da li prihvatamo reklamaciju, izjašnjenje o vašem zahtevu i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije koji ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.

Ukoliko se saglasite sa našim predlogom, mi ćemo da postupimo u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije.

Ukoliko iz objektivnih razloga nismo u mogućnosti da udovoljimo vašem zahtevu u roku koji je dogovoren, obavestićemo vas o produžavanju roka za rešavanje reklamacije i dodatnom roku za rešavanje reklamacije i zamolićemo za vašu saglasnost. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

U slučaju raskida ugovora, mi ćemo da izvršimo povraćaj sredstava koja smo primili od vas za proizvod u odnosu na koji ste izjavili reklamaciju.

Povraćaj sredstava vršimo koristeći ista sredstva plaćanja koja ste vi koristili prilikom plaćanja.

U slučaju raskida ugovora, vi ste dužni da nama vratite proizvod, odnosno da organizujete vraćanje proizvoda, bez odlaganja.

Vraćanje proizvoda vršite putem kurirske službe ili na drugi adekvatan način, na našu adresu: ul. Školska br. 8-10, Ub, 14210 Ub, a mi ćemo da snosimo opravdane troškove vraćanja proizvoda.